Nowa kampania Toyoty Rav4
Agencja Saatchi & Saatchi Poland rozpoczęła intensywną kampanię promującą Dni Otwarte Toyoty RAV4
Dniom Otwartym RAV4 odbywającym się w soboty od 31 stycznia do 21 lutego br. w salonach dealerskich Toyoty, towarzyszyć będzie południowa, karnawałowa mużyka. Osoby odwiedzające w tych dniach salony będą mogły przetestować najnowszy model samochodu. Udział w jazdach próbnych premiowany będzie upominkiem - płytą CD z muzyką karnawałową wydaną specjalnie na potrzeby kampanii przy współpracy z Universal Music Polska.
Grupę docelową kampanii reklamowej stanowią kobiety i mężczyźni, mieszkający w dużych miastach, osoby młode, dynamiczne, które chętnie manifestują swoją niezależność i wyjątkowość. Kampania promocyjna w telewizji, prasie oraz internecie potrwa od 28 stycznia do 21 lutego br.
Spot reklamowy emitowany będzie na antenie stacji ogólnopolskich (TVN, TVP1 i TVP2) oraz w stacjach dostępnych na platformach cyfrowych (TVN24, Canal +, Discovery Channel, National Geographic, MTV Classic). Ogłoszenia prasowe ukażą się m.in. na łamach Przekroju, Polityki, Wprost i Newsweeka. Dodatkowo zaproszenia na Dni Otwarte otrzymają czytelnicy magazynów Cafe, Aktivist Exclusive i Brief. Przez cały czas trwania akcji prowadzona będzie intensywna promocja Dni Otwartych w internecie na stronach niszowych oraz portalach Onet.pl i Interia.pl.
W kolejnym etapie działań związanych z wprowadzeniem na rynek nowego modelu Toyoty RAV4 planowana jest ogólnopolska kampania wizerunkowa.
Za stronę kreatywną przedsięwzięcia odpowiedzialna jest agencja Saatchi & Saatchi Poland. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Media.
Inne
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Toyoty Rav4