SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa kampania Nissana

Pod hasłem "9 tys. zł za pomoc w opróżnianiu magazynów" rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Nissana.

Za jej pomocą firma zamierza wypromować trzy modele: Primerę, Almerę i X-Trail. Kampanią, przygotowaną przez agencję reklamową DDB Warszawa, objęte zostaną dzienniki - "Gazeta Wyborcza", "Rzeczpospolita" i "Fakt", tygodniki - "Polityka", "Wprost", "Newsweek Polska" oraz "Auto Świat") i rozgłośnie radiowe - Radio Zet, RMF FM, Program I  i III PR.

Kampanię obsługuje dom mediowy Optimum Media OMD.

Emisja reklam potrwa do połowy listopada.

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Nissana

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl