Nowa kampania gazety "Fakt"
EURO RSCG 4D ponownie dla Axel Springer Polska
Rozpoczęła się kolejna kampania BtB dziennika Fakt przygotowana przez agencję EURO RSCG 4D.
Celem kampanii jest zwiększenie udziału tego medium w rynku inwestycji reklamowych oraz zmiana postrzegania tytułu przez grupę docelową. Jej adresatami są działy marketingu i mediaplannerzy. Działania reklamowe zostały podzielone na dwa etapy. Pierwszy z nich, pod nazwą „satysFAKTcja”, odwołuje się do piosenki Rolling Stones „Satisfaction”, która była sztandarowym utworem rewolucji obyczajowo- kulturalnej lat 60 i 70. Tak jak Rolling Stones wytyczało nowe kierunki w muzyce tak Fakt wytycza nowe kierunki myślenia mediowego. Kampania ma miejsce w prasie branżowej.
Drugi etap kampanii rozpocznie się w listopadzie br.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania gazety "Fakt"