Nordea promuje oszczędzanie
Nordea Bank Polska rozpoczął kampanię informującą o promocji rachunku oszczędnościowego Nordea Progres.
W kampanii wykorzystywane są głównie instrumenty reklamy internetowej - e-mailing oraz biuletyn elektroniczny. Komunikat dotrze do właścicieli darmowych skrzynek pocztowych zarejestrowanych w największych portalach. Będzie też zamieszczony w biuletynach elektronicznych wysyłanych do osób zainteresowanych gospodarką i ofertą banków.
Do promocji wykorzystany został również serwis internetowy banku. Za kreację przekazu odpowiada trójmiejska firma Engine. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaContacts.
W kampanii postawiono na przekaz dotyczący swobodnego dysponowania środkami ulokowanymi na wysoko oprocentowanym rachunku bez utraty odsetek. W promocyjnej ofercie od 1 sierpnia do 15 września br. wszystkie wypłaty środków z Nordea Progres zwolnione będą z prowizji. Po zakończeniu promocji pierwsza wypłata w miesiącu będzie gratis.
Dołącz do dyskusji: Nordea promuje oszczędzanie