Agencja Edelman odświeży globalną komunikację Nissana
Agencja public relations Edelman wygrała przetarg japońskiego producenta samochodów Nissan i zajmie się odświeżeniem globalnej komunikacji tej marki. W przetargu pokonała m.in. agencje APCO, Colin i MSL.
Koncern Nissana rozstrzygnął przetarg na globalną obsługę w zakresie public relations. Wygrała w nim agencja Edelman, która pokonała firmy APCO, Colin i MSL.
Budżet Nissana na działania komunikacyjne szacowany jest na ok. 10 mln dolarów rocznie.
Koncern będzie współpracować z agencją Edelman przede wszystkim w zakresie odświeżenia globalnej komunikacji. Agencja będzie też wspierać producenta samochodów w działaniach związanych ze strategią rozwoju firmy i jej marek. Zadba o PR takich brandów, jak Nissan, Datsun, Infiniti oraz korporacji, czyli Nissan Motor Company.
Wybór Edelmana do obsługi na poziomie globalnym nie wpłynie na współpracę poszczególnych oddziałów Nissana z różnymi agencjami.
Dołącz do dyskusji: Agencja Edelman odświeży globalną komunikację Nissana