Nielsen będzie badał internet w Wielkiej Brytanii
Firma Nielsen wprowadzi nowy standard badania internetu na potrzebyrynku reklamowego w Wielkiej Brytanii. System o nazwie UKOM APSbędzie działał od początku przyszłego roku.
W ramach porozumienia z UKOM, brytyjską organizacją badańinternetu, Nielsen wprowadzi przygotowany przez siebie standardmierzenia zasięgu i częstotliwości wizyt internautów na stronachnotujących co najmniej 50 tys. wejść miesięcznie. System o nazwieUKOM APS ma służyć domom mediowym i agencjom reklamowym w WielkiejBrytanii do efektywnego planowania kampanii w sieci na podstawiespójnych i dokładnych danych. Pomiary w oparciu o nowy standardzostaną wprowadzone w styczniu przyszłego roku.
Podobne badania Nielsen prowadzi już we Francji, Włoszech,Hiszpanii, Brazylii, Japonii, Szwajcarii, Chinach, RPA oraz KoreiPołudniowej.
Dołącz do dyskusji: Nielsen będzie badał internet w Wielkiej Brytanii