Nescafé Dolce Gusto promowane reklamą hybrydową w TVP (wideo)
Nestlé Polska rozpoczęło kampanię promocyjną kawy Nescafé Dolce Gusto opartą na reklamie hybrydowej. Kreację przygotowała agencja Peppermint.

Reklama hybrydowa dostępna jest tylko na telewizorach Smart TV. Umożliwia bezpośredni kontakt i interakcję z widzem.
Reklama działa w ten sposób, że w prawym dolnym rogu ekranu pojawia się szklanka z kawą oraz napis „Wejdź do Galerii Smaków”. Można to zrobić naciskając odpowiedni przycisk na pilocie. Po wejściu odbiorca widzi interaktywną galerię sztuki, w której może wybrać jeden z trzech scenariuszy reklamy. W pierwszym scenariuszu poznaje się warianty smakowe kaw, drugi pokazuje możliwości ekspresu do kawy Oblo, a w trzecim można obejrzeć klip pokazujący najważniejsze zalety ekspresu Oblo. Poza tym można się także zapoznać z aktualnymi promocjami marki Nescafé Dolce Gusto.
Kampania prowadzona jest w kanałach Telewizji Polskiej. Potrwa do 10 kwietnia.
Dołącz do dyskusji: Nescafé Dolce Gusto promowane reklamą hybrydową w TVP (wideo)
Reklama hybrydowa HbbTV dysponuje olbrzymim potencjałem w zakresie budowania interakcji z widzem oraz dostarczania multimedialnych treści na żądanie. W temacie rozwoju reklam HbbTV w Polsce jesteśmy na bardzo początkowym etapie rozwoju o czym można było się przekonać w styczniu podczas III edycji konferencji HbbTV Summit Poland organizowanej w Warszawie. W przyszłości na bazie HbbTV będzie możliwe odejście od klasycznego 30 sekundowego spotu reklamowego i pójście w kierunku interaktywnych form wideo, którym będzie bliżej do "marketingu wirusowego" angażującego widza w interaktywne oglądanie TV.