Multimedialna akcja ClickAd dla Simplus
Konkurs jest zsynchronizowany w czasie tak, że zaraz po zakończeniu programu w TV (od 17.00 przez godzinę) zbierane są odpowiedzi w Internecie. Część internetowa została wzbogacona o wirtualne panoramy 3D (w sekcji MTV Virtual), w których można oglądać bohaterów spotów telewizyjnych Simplusa podczas wigilijnej biesiady.
Bardziej dociekliwi Internauci, którzy klikną na główną bohaterkę znaną już ze spotów telewizyjnych czy bilboardów, będą mogli po przejściu na kolejną panoramę, poznać przemyślenia dziewczyny. Jako, że myśli większości młodych ludzi podczas spotkań rodzinnych skierowane są raczej w stronę spotkań w nieco młodszym gronie, taki obraz został przedstawiony również w konkursie.
"Cieszę się, że po raz kolejny mogliśmy podjąć działania mediowe integrujące Internet i telewizję, tym bardziej,że są to rozwiązania cieszące się coraz większym zainteresowaniem wśród uczestników konkursów, a co za tym idzie również reklamodawców" - powiedział Tomasz Wileński - Dyrektor Sprzedaży w ClickAd Sp. z o.o.
Konkurs MTV Select rozpoczął się 2 grudnia i potrwa do 11 stycznia.
Inne
Dołącz do dyskusji: Multimedialna akcja ClickAd dla Simplus