Metamorfoza Global eMarketing
Firma Global eMarketing SA istniejąca od 1999 roku zmieniła nazwę na Gemius SA
Nazwa Gemius, stosowana dotychczas jedynie w odniesieniu do sztandarowego badania firmy, jest silnie zakorzeniona w świadomości użytkowników. Osoby współpracujące z naszą firmą używały jej często mówiąc o Global eMarketing. W konsekwencji korzystnie oceniono nadanie tej nazwy samej spółce. Równolegle powstały też nowe logo firmy, jak i strona internetowa. Projekty wykorzystują potencjał tkwiący w nazwie Gemius i jej dużą rozpoznawalność na rynku.
We wrześniu b.r. w obliczu dynamicznego rozwoju spółki podjęto decyzję o rozszerzeniu zarządu Gemius SA. Ten kolejny etap realizacji planowanych zmian ma zagwarantować wysoką skuteczność działań firmy. W skład zarządu wchodzą obecnie trzy osoby: Piotr Ejdys, Marcin Pery oraz Artur Zawadzki.
Gemius SA oferuje szeroki wachlarz badań, które zawierają informacje, m. in. o zachowaniach internautów (gemiusTraffic), o ich profilu społeczno-demograficznym (gemiusProfile), czy też o skuteczności prowadzonych w Internecie kampanii reklamowych (gemiusEffect).
Prowadzone przez Gemius SA oraz największe sieci reklamowe w Polsce badanie Prawdziwy Profil umożliwia określanie demografii użytkowników witryn biorących udział w badaniu. We współpracy z Polskimi Badaniami Internetu (PBI) realizowane jest najbardziej jak dotąd złożone badanie internautów w Polsce, którego wyniki zostaną wkrótce ogłoszone.
Badania gemiusTraffic oraz Prawdziwy Profil posiadają certyfikat IAB, który przyznawany jest badaniom i projektom badawczym rzetelnie opisującym rynek internetowy.
Inne
Dołącz do dyskusji: Metamorfoza Global eMarketing