McCann przygotował pierwszą lokalną kampanię dla L'Oreala
Warszawski oddział agencji McCann Erickson przygotował pierwszą całkowicie lokalną kampanię testymonialową dla L'Oréal Paris.
McCann Erickson wyprodukował kampanię wprowadzającą na rynek nowy produkt marki L’Oréal Paris – szampon przeciwłupieżowy Elseve Intensive. Jest to pierwsza kampania telewizyjna wyprodukowana dla marki L’Oréal Paris w całości lokalnie. L’Oréal Paris po raz pierwszy zdecydował się na odwołanie się do formuły testymonialowej z wykorzystaniem zwykłych ludzi, a nie tak jak dotychczas celebrities. Użytkownicy Elseve Intensive Przeciwłupieżowego przekonują do wypróbowania produktu i opowiadają o swoich doświadczeniach w walce z łupieżem i spektakularnych efektach uzyskanych po użyciu szamponu.
Kampania skierowana jest przede wszystkim do mężczyzn, ponieważ to właśnie oni najczęściej zmagają się z uporczywym łupieżem.
Obok reklam telewizyjnych emitowanych w TVP, TVN, Polsacie i stacjach z pakietu At Media, w kampanii wykorzystano reklamy prasowe (m.in. w takich tytułach jak Twój Styl, Focus, Men’s Health, Newsweek, Playboy, Gazeta Wyborcza, Tele Tydzień, Logo, Auto Świat, Polityka i Dziennik) oraz nośniki outdoorowe.
Za kreację kampanii odpowiada zespół: Katarzyna Kotowska i Grzegorz Kluczykowski.
Dołącz do dyskusji: McCann przygotował pierwszą lokalną kampanię dla L'Oreala