MARTIS dla Esselte Polska
Od kwietnia 2004 roku agencja reklamowa MARTIS, na mocy umów międzynarodowych, podjęła współprace z firmą Esselete Polska
W portfolio Esselte Polska znajdują się też takie marki jak Dymo (wiodąca na całym świecie marka urządzeń służących do tworzenia opisów), Leitz (innowacyjne produkty biurowe, ekskluzywne akcesoria na biurko, produkty do segregowania i przechowywania dokumentów, urządzenia do oprawy dokumentów i inne),Xyron. Pierwszą wspólnie przygotowaną akcję jest program lojalnościowy (program partnerki) Akademia Esselte do którego MARTIS przygotował oprawę artystyczną i aktywnie uczestniczył w pracach dotyczących uatrakcyjnienia programu. Koncepcja i symbolika graficzna Akademii podkreśla współpracę i partnerskie stosunki z rynkiem jakie gwarantuje współpraca z Esselte oraz nawiązuje do biurowej stylistyki kategorii. Przygotowany program ma charakter edukacyjno-motywacyjny. Składać się będzie z wielu ciekawych elementów, konkursów i zabaw. Pomyślany jest długofalowo. Obejmuje zarówno kilka grup asortymentowych jak i dotarcie do kilku grup klientów. Program zbudowany jest modułowo.
Inne
Dołącz do dyskusji: MARTIS dla Esselte Polska