Marketing lojalnościowy w San Markos
San Markos stworzyło dział, którego zadaniem jest dostarczanie usług z zakresu zintegrowanego wsparcia sprzedaży, a w szczególności marketingu lojalnościowego.
„Niewątpliwie przewagą konkurencyjną nowego działu jest łączenie know-how z kreatywnością – w pracę nad projektami z zakresu wsparcia sprzedaży angażowany jest dział kreacji specjalizujący się właśnie tym obszarze. Najistotniejsze jest jednak to, że nasze usługi przynoszą klientom wymierne efekty sprzedażowe i osiągają rewelacyjne wyniki np. uczestnictwa grupy docelowej w programach lojalnościowych, przekraczające 90%!” – komentuje Magdalena Czaja Prezes San Markos.
W planach firmy jest inwestycja w rozwój już istniejącego zaplecza, które wzmocnione zostanie przez nowe osoby. Obecnie trwa rekrutacja pracowników do struktury, liczącej 15 osób w Warszawie i Krakowie. Za rozwój nowego działu odpowiada Tomasz Dembiński Partner agencji, dotychczas kierujący działem obsługi klienta.
Docelowo struktura zajmująca się marketingiem lojalnościowy ma stanowić odrębny podmiot działający w holdingu z San Markos Republiką Dobrej Marki, która oferuje usługi z zakresu full service.
Dołącz do dyskusji: Marketing lojalnościowy w San Markos