Magdalena Pułtorak-Gadomska kieruje działem sprzedaży w Royal Ad
Magdalena Pułtorak-Gadomska objęła stanowisko head of agency sales w sieci reklamowej Royal Ad.
Jako kierownik działu sprzedaży jest odpowiedzialna za opracowywanie strategii zakupowej dla klientów premium, dbałość o jej realizację oraz sprawowanie nadzoru nad zespołem.
Z Royal Ad związana jest od 2015 roku, do tej pory byłą senior sales managerem. Do jej obowiązków należało planowanie kampanii reklamowych i zakup mediów, obsługa domów mediowych i agencji, a także realizacja kampanii reklamowych na rynki międzynarodowe.
Magdalena Pułtorak-Gadomska pierwsze doświadczenia zawodowe zdobyła w Grupie Onet.pl, gdzie jako account executive zajmowała się m.in. zakupem i sprzedażą kampanii reklamowych oraz pozyskiwaniem klientów. Później była kierownikiem sprzedaży bezpośredniej w o2.pl. Przez kolejne 3 lata pracowała jako kierownik działu sprzedaży multimediów w Polskim Radiu.
Z branżą reklamową związana od 2006 roku.
Dołącz do dyskusji: Magdalena Pułtorak-Gadomska kieruje działem sprzedaży w Royal Ad