„Logo” współpracuje z TVN: dodatek motoryzacyjny z TVN Turbo, kod do Player.pl
W poniedziałek 30 września ukaże się październikowy numer miesięcznika „Logo” (Agora), tym razem z dodatkiem o motoryzacji przygotowanym wspólnie z redakcją TVN Turbo. Czytelnicy otrzymają także 30-dniowy kod dostępu do Player.pl.
W dodatku motoryzacyjnym dziennikarze „Logo" i TVN Turbo przeprowadzają ślepy test samochodowych wnętrz, wybierają się w podróż autami elektrycznymi, podpowiadają jak zacząć przygodę z klasycznymi samochodami i zaglądają do warsztatu Adama Klimka, który w na antenie TVN Turbo składa z widzami ich niezrealizowane projekty.
Na okładce październikowego wydania magazynu znalazł się aktor Bartłomiej Topa. Tematem numeru są kłamstwa i udawanie - redakcja pisze o kreowaniu rzeczywistości w mediach społecznościowych i przeprowadza ślepy test popularnych produktów spożywczych oraz ich zamienników. Do części nakładu magazynu dołączone zostaną też dwa żele pod prysznic marki Joanna.
Najnowsze „Logo" kosztuje 9,99 zł (wersja z żelami pod prysznic w prezencie w cenie 9,98 zł).
Z danych ZKDP wynika, że w lipcu br. sprzedaż magazynu „Logo” wyniosła 15 493 egz.
Dołącz do dyskusji: „Logo” współpracuje z TVN: dodatek motoryzacyjny z TVN Turbo, kod do Player.pl