SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Live For The Story” - Canon promuje się wśród młodych (wideo)

Firma Canon rozpoczęła międzynarodową kampanię reklamową pod hasłem „Live For The Story” skierowaną głównie do młodych osób. Akcja obejmuje m.in. konkurs „365 Dni Lata”.

Kampania ma inspirować użytkowników, aby dostrzegali w życiu unikalne momenty, które mogą stać się ważnym wspomnieniem - niezależnie od okoliczności czy miejsca, w którym się znajdujemy. Celem akcji jest zmiana wizerunki marki Canon wśród młodych osób.

- „Live For The Story” pozwala na nowo zdefiniować postrzeganie Canon jako lidera na rynku kreatywnych rozwiązań obrazowania. Kampania ma uświadomić ambitnym, młodym użytkownikom, że za pośrednictwem fotografii sami mogą tworzyć inspirujące historie. To także okazja do pokazania, że każdy element ekosystemu Canon wspiera użytkowników, umożliwiając im wyrażenie swojego indywidualnego „ja” - opisuje Lee Bonniface, dyrektor ds. marketingu CIG w firmie Canon.

Działania są realizowane na 19 rynkach europejskich. W Polsce obejmą aktywności w internecie: na portalach społecznościowych, we współpracy z blogerami oraz z wykorzystaniem CRM i kanałów sprzedaży elektronicznej. W innych krajach kampania będzie prowadzona także w telewizji, kinach oraz na cyfrowych nośnikach outdoorowych.

W ramach akcji ogłoszono międzynarodowy konkurs „365 Dni Lata”, ma zachęcać do dzielenia się swoimi wakacyjnymi historiami w formie obrazów. Jego ambasadorką reklamową jest aktorka i autorka zdjęć Zoë Kravitz. W konkursie należy zdjęcie pokazujące niecodzienną historię zamieścić na Instagramie z tagiem #LiveForTheStory, odnośnikiem do profilu Canon Polska i opisem mającym do 50 znaków.

- Wykorzystane w kampanii „Live For The Story” materiały kreatywne zostały przygotowane przez młodych, obiecujących fotografów. Dlatego wraz z rozpoczęciem kampanii, wszystkie elementy wizualne Canon staną się jeszcze bardziej atrakcyjne zarówno dla młodszych odbiorców, jak i tych stałych, lojalnych klientów marki - przekonuje Lee Bonniface.

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają londyńska agencja reklamowa VCCP oraz dom mediowy PHD.

Dołącz do dyskusji: „Live For The Story” - Canon promuje się wśród młodych (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Krys
Ja wole nowoczesne kampanie reklamowe jak http://www.ism.com.pl/index.php/kampanie-reklamowe/
odpowiedź