Kubuś wyznacza "Dziecięce Standardy"
Marka soków Kubuś (Maspex) wraca z kampanią "Dziecięce Standardy", którą przygotowały Brainbox i Starcom.

Najnowszy spot Kubusia to kontynuacja kampanii prezentującej "Dziecięce Standardy". Marka pokazuje, że tak jak dzieci lubią bawić się i stawiać czoła codziennym wyzwaniom bez ograniczeń, tak i produkty dla nich - najlepiej wybierać bez zbędnych dodatków. Soki Kubuś nie zawierają zatem niepotrzebnych dodatków - ani konserwantów, ani syropu glukozowo-fruktozowego, ani barwników.
Kampania emitowana jest w telewizji i w kinach. Wspierają ją działania digitalowe.
Kreację przygotowała agencja Brainbox, za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Kubuś wyznacza "Dziecięce Standardy"