Krem na pierwszych stronach
Kampania Optimedia dla Garnier
Kampania jest utrzymana w tonacji biało-pomarańczowej. Spoty telewizyjne i ogłoszenia prasowe łączy postać modelki prezentowanej na białym tle i otoczonej białymi kłębkami waty. Zawsze widoczne jest również opakowanie produktu (tzw. packshot), które ma kolor pomarańczowy.
Spot telewizyjny trwa 30 sekund. Zgodnie z mediaplanem Optimedia spot pojawia się w stacjach: TVP1, TVP2, TVP3, Polsacie, TVN, TVN7 i TV4. Dla potrzeb reklamy prasowej Optimedia wykupiły powierzchnię reklamową w pismach kobiecych: Olivia, Tina, Claudia, Poradnik Domowy, Naj, Pani Domu, Gala, Chwila dla ciebie, Przyjaciółka. Próbki nowego produktu pojawią się w: Olivii, Tinie i Przyjaciółce.
Inne
Dołącz do dyskusji: Krem na pierwszych stronach