SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Konsumenci chcą telewizorów z internetowymi materiałami

Większość konsumentów chce oglądać internetowe treści na ekranach swoich telewizorów.

Z najnowszego badania przeprowadzonego przez firmy Entertainment Media Research i Wiggin wynika, że 75 procent spośród 1,5 tysiąca respondentów chce mieć taką możliwość.

"Internet na ekranie odbiornika telewizyjnego w krótkim czasie stanie się rzeczywistością na rynku masowego odbiorcy" - uważa Russell Hart, dyrektor wykonawczy Entertainment Media Research.

Badanie pokazało jednocześnie, że niewiele osób byłoby gotowych płacić za tego typu treści. Respondenci mogliby rozważyć możliwość płacenia tylko za nowości filmowe i muzyczne, materiały dla dorosłych oraz wydarzenia sportowe.

źródło: TechRadar

Dołącz do dyskusji: Konsumenci chcą telewizorów z internetowymi materiałami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl