Koniec trzeciej edycji Piłkarzyków
Zakończyła się trzecia edycja konkursu Piłkarzyki w portalu Gazeta.pl
Zakończyła się trzecia edycja konkursu Piłkarzyki w portalu Gazeta.pl - największego w polskim internecie menedżera piłkarskiego. Główną nagrodę - skuter Gilera DNA 50 - zdobył Andrzej Piątek, prezes klubu Gostki.
Trzecia edycja Piłkarzyków była - pod każdym względem - rekordowa: Użytkownicy założyli 68 i pół tysiąca drużyn (44 tysiące w poprzedniej edycji) Powstało 5187 lig prywatnych (4300 w poprzedniej edycji) Prawie 39 tysięcy graczy zgłosiło swoje drużyny do lig klubowych (ich klasyfikacje wygrali kibice Wisły Kraków, przed Legią Warszawa i Lechem Poznań) Prawie 50 tysięcy graczy uczestniczyło w ligach regionalnych (zwyciężyło Mazowsze przed Małopolską i Górnym Śląskiem) Gracze w Piłkarzyki przeprowadzili półtora miliona transakcji sprzedaży i kupna piłkarzy. 50 tysięcy razy gracze wzbogacali budżet swoich drużyn o pieniądze od sponsorów (którymi byli w tej edycji: Elf, Multibank i Blue Sky Travel) Ponad tysiąc osób zamówiło SMS-em opcję Piłkarzyki Plus, płatnej wersji gry zawierającej rozbudowane statystyki, możliwość personalizacji stron drużyny oraz wyniki wysyłane SMS-em) W czasie trzech miesięcy trwania konkursu (od marca do maja) serwis odwiedziło 360 tysięcy unikalnych użytkowników Statystyczny gracz w Piłkarzyki generował co miesiąc 30 odsłon serwisu. W sumie w czasie trwania konkursu serwis zanotował prawie 13 milionów odsłon.
"Potwierdziliśmy naszą wiodącą pozycję na rynku gier sportowych w polskim internecie" - mówi Jarosław Śliżewski, szef Gazety Online. "Bardzo cieszymy się z tego, że udało nam się stworzyć wokół Piłkarzyków zaangażowaną i lojalną społeczność - grupę ludzi, która grając po prostu świetnie się bawi. A najważniejsze, że grupa ta stale rośnie" - dodaje Śliżewski. Zdaniem szefa Gazety Online na sukces Piłkarzyków zadziałał też model wprowadzania płatnych usług w Piłkarzykach. "Nie trzeba płacić, żeby grać i odnieść sukces w Piłkarzykach. Usługi płatne funkcjonują równolegle do wersji darmowej i są przeznaczone dla najbardziej zaangażowanych graczy" - podkreśla Śliżewski.
Powodzenie Piłkarzyków to także efekt działań promocyjnych. Ogłoszenia reklamujące konkurs ukazywały się w Gazecie Wyborczej a bannery w portalu Gazeta.pl i komunikatorze Gadu-Gadu.
Kolejna edycja Piłkarzyków rusza pod koniec lipca.
Dołącz do dyskusji: Koniec trzeciej edycji Piłkarzyków