SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

KLM pozwala wymieniać bilety na kupony podróżne, a te na gotówkę

Holenderskie linie lotnicze KLM wprowadziły nową politykę dotyczącą biletów. Teraz wszystkie bilety na loty przewoźnika z datą wylotu do 31 marca 2021 r. włącznie podlegają na życzenie klienta bezpłatnej wymianie na kupon podróżny, który z kolei - w razie niewykorzystania - podlega zwrotowi.

KLM daje obecnie klientom dwie opcje do wyboru: odroczenie podróży poprzez wymianę kuponu na inny bilet w przyszłości lub całkowitą rezygnację z wyjazdu i zażądanie wymiany kuponu na gotówkę.

Kupon podróżny można bezpłatnie wymienić na dowolny inny przelot, zmieniając datę podróży i/lub kierunek, przy czym jeśli zmiana kierunku spowoduje zmianę ceny, obowiązuje dopłata różnicy w taryfie.

Pasażerowie mogą zamawiać kupony online poprzez stronę przewoźnika. Kupon otrzymują w wersji elektronicznej, e-mailem, po kilku tygodniach. Wnioski są rozpatrywane w kolejności zgodnej z datą pierwotnej daty podróży.

Z powodu restrykcji podróży KLM musiał anulować dużą liczbę lotów, co spowodowało konieczność rozpatrzenia wielu wniosków o zwrot pieniędzy. Jak informuje przewoźnik, w związku z olbrzymią skalą, rozpatrzenie wniosku trwa dłużej niż zwykle.

W ostatnich miesiącach KLM stopniowo wznawia loty w ramach swojej siatki połączeń. Wejście na pokład i cały lot odbywa się w maskach ochronnych na twarz, a samoloty są wyposażone w środki do dezynfekcji rąk. Kabiny samolotów są dokładnie czyszczone i wyposażone w filtry HEPA, które pozwalają na usunięcie ewentualnie występujących w powietrzu cząsteczek wirusów i zapewniają czyste powietrze o wysokim stopniu cyrkulacji.

Przewoźnik zapewnia, że stale monitoruje światową sytuację w związku z pandemią COVI-19, a środki ochrony zdrowia, rozkład lotów i procedury są regularnie dostosowywane do aktualnych wymogów podyktowanych przez władze krajów, do których linia oferuje loty.

Autor:
2020-09-24

Dołącz do dyskusji:

 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl