SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kibice mali w reklamach Hoop Coli na Euro 2012 (wideo)

W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa napoju Hoop Cola związana z Euro 2012. Akcję przygotowały firmy Brain, Performance Media i MPG.

W nowej kampanii Hoop Coli występują kibice piłkarscy, którzy opowiadają o grupowych przeciwnikach naszej reprezentacji na Euro 2012. W ten sposób swoiście przekomarzają się z charakterem polskich kibiców, zachęcając do bratania z innymi kibicami i do wspólnej, zabawy, którą przyniosą mistrzostwa. Cała akcja przebiega pod hasłem „Kibic Mały”, nawiązując - również w swojej koncepcji otwarcia się na innych - do ubiegłorocznej kampanii Hoop Coli „Polak Mały” (zobacz wykorzystywane w niej spoty).
 

Obecne działania reklamowe obejmują telewizję (TVN, TVN 24, Polsat i kanały tematyczne) oraz internet (głównie Google, YouTube i serwisy społecznościowe). Za kreację i aktywności w internecie odpowiada agencja Brain, a za planowanie i zakup mediów - domy mediowe MPG (telewizja) i Performance Media (internet).

Dołącz do dyskusji: Kibice mali w reklamach Hoop Coli na Euro 2012 (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
brade
Oto ktoś mówi mi, że jeśli kibicuję polskiej drużynie to jestem ksenofobem i megalomanem. Powinienem się chyba cieszyć, że już tylko o kibiców chodzi, bo poprzednim razem mówił mi, że jeśli jestem Polakiem (kampania "Polak mały") to jestem małym zawistnym zazdrośnikiem. Tak to bardzo zachęcające do kupna . Człowieku, który to "tworzyłeś" - ale o ssso sssi chozzi?
odpowiedź