„Katowice świetnie się prezentują” w urodzinowej kampanii (wideo)
Startuje wizerunkowa kampania reklamowa Katowic z okazji 150-lecia nadania im praw miejskich. Akcja, przygotowana przez firmy Pimedia i Media Partner, przebiega pod hasłem „Katowice świetnie się prezentują”.
Kampania „Katowice świetnie się prezentują” ma pokazywać, że w mieście tym odbywa się wiele wydarzeń sportowych, muzycznych i biznesowych, a do dyspozycji odwiedzających jest sporo obiektów i przestrzeni miejskich (m.in. Międzynarodowe Centrum Kongresowe, nowa siedziba Muzeum Śląskiego, nowy rynek).
Kontekstem akcji jest również przypadająca w tym roku 150. rocznica nadania Katowicom praw miejskich. Kampania ma wzmocnić wizerunek tego miasta jako nowoczesnego, zaskakującego różnymi atrakcjami, radosnego i zmieniającego się na lepsze.
Aktywności reklamowe będą obejmować telewizję (ponad 1,5 tys. emisji 30- i 15-sekundowego spotu w kanałach ogólnopolskich i tematycznych, m.in. TVN, TVN24, TVN Style, TVN meteo, FOX Life, TVS), prasę (miesięczniki i tygodniki opinii, m.in. „Newsweek”, „Polityka”, „Wprost”), internet (serwis 2015.katowice.eu, reklamy display i wideo na głównych portalach, np. Onet.pl, Gazeta.pl, WP.pl i Interia.pl, i serwisach wideo/VoD na czele z YouTube’em), ponad 100 kin oraz pociągi kursujące na trasach z i do Katowic.
Akcja potrwa do końca stycznia. Jej budżet to 750,3 tys. zł brutto. Organizatorem jest Urząd Miasta Katowice.
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada konsorcjum firm Pimedia Przemysław Kozok (jest liderem konsorcjum, odpowiada za zakup mediów) oraz Media Partner W. Czyżewski, M. Lorenc (zajęła się kreacją i produkcją reklam). Konsorcjum zostało wybrane go tego zlecenia w przetargu.
Dołącz do dyskusji: „Katowice świetnie się prezentują” w urodzinowej kampanii (wideo)
Wszystko w temacie!