Kanały lifestylowe: TVN Style liderem, Polsat Play mocno do góry
W lutym br. na pozycję lidera oglądalności wśród stacji lifestylowych awansował TVN Style. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat Play, z kolei największy spadek zanotował Wedding TV. Hitem wśród programów było „Wiem, co jem”.
Udział TVN Style w lutym 2013 roku wyniósł 0,64 proc. po wzroście względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 61,7 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Tym samym kobieca stacja TVN na pozycję lidera awansowała z miejsca trzeciego.
Z trzeciej lokaty na drugą awansował Polsat Play, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 64,6 proc. i wyniósł 0,46 proc. Z kolei na ostatnie miejsce podium spadł kanał TLC. Udział tej stacji jednak wzrósł o 10,9 proc. i ostatecznie wyniósł 0,45 proc.
Kanał TVN Turbo spadł z miejsca pierwszego na czwarte, notując wynik na poziomie 0,43 proc. (- 5,2 proc.). Z kolei największy spadek w rankingu zanotował zajmujący ostatnią lokatę kanał Wedding TV, którego udział zmniejszył się aż o 80,9 proc. do poziomu niespełna 0,01 proc.
wszyscy 4+ | ||||
luty | 2012 | 2013 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVN Style | 27 630 | 0,397 | 44 648 | 0,642 |
Polsat Play | 19 482 | 0,280 | 32 078 | 0,461 |
TLC | 28 089 | 0,404 | 31 202 | 0,448 |
TVN Turbo | 31 872 | 0,458 | 30 211 | 0,434 |
Polsat Cafe | 17 426 | 0,251 | 22 967 | 0,330 |
kuchnia+ | 7 971 | 0,115 | 7 232 | 0,104 |
Domo+ | 7 886 | 0,113 | 6 256 | 0,090 |
Polsat Food | - | - | 5 609 | 0,081 |
BBC Lifestyle | 5 528 | 0,079 | 3 145 | 0,045 |
CBS Drama | 5 961 | 0,086 | 3 085 | 0,044 |
Viacom Blink | 1 232 | 0,018 | 1 445 | 0,021 |
Wedding TV | 3 270 | 0,047 | 628 | 0,009 |
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem z miejsca trzeciego na pozycję lidera awansowała stacja TVN Style, której udział wzrósł tutaj najbardziej w zestawieniu, bowiem o 68,3 proc. i ustabilizował się na poziomie 0,88 proc. Drugie miejsce ex aequo z wynikiem 0,68 proc. zajęły kanały TVN Turbo (w dół o 0,9 proc.) i TLC (w górę o 28,3 proc.). Najwięcej straciła telewizja Wedding TV - było to aż 79,2 proc. do poziomu 0,01 proc.
wszyscy 16-49 | ||||
luty | 2012 | 2013 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVN Style | 14 873 | 0,520 | 24 265 | 0,875 |
TVN Turbo | 19 494 | 0,682 | 18 763 | 0,676 |
TLC | 15 075 | 0,527 | 18 769 | 0,676 |
Polsat Play | 9 838 | 0,344 | 15 487 | 0,558 |
Polsat Cafe | 9 118 | 0,319 | 11 546 | 0,416 |
Polsat Food | - | - | 2 967 | 0,107 |
kuchnia+ | 4 738 | 0,166 | 2 642 | 0,095 |
Domo+ | 2 698 | 0,094 | 2 273 | 0,082 |
BBC Lifestyle | 3 702 | 0,129 | 1 741 | 0,063 |
CBS Drama | 2 552 | 0,089 | 1 264 | 0,046 |
Viacom Blink | 774 | 0,027 | 446 | 0,016 |
Wedding TV | 1 376 | 0,048 | 283 | 0,010 |
Najchętniej oglądanym programem w stacjach lifestylowych w lutym 2013 roku był magazyn poradniczy „Wiem, co jem. Wiem, co kupuję”, który do TVN Style przyciągnął uwagę aż 340 tys. widzów. Do rankingu top 10. stacja ta wprowadziła najwięcej, bo aż pięć pozycji. Trzy miejsca zajęły programy nadane przez Polsat Play, a po jednym pozycje z anten TVN Turbo i TLC.
Raport TOP programów | Stacja | Wszyscy 4+ | |
Program | AMR | SHR % | |
WIEM CO JEM WIEM CO KUPUJE /PROG.PORAD.POL./ | TVN Style | 339 532 | 2,18 |
SMIERC NA 1000 SPOSOBOW /SER.DOK.USA/ | Polsat Play | 250 586 | 2,51 |
SKARBY III RZESZY /SER.DOK.POL./ | Polsat Play | 248 952 | 1,79 |
IDEALNA NIANIA /REALITY SHOW POL./ | TVN Style | 234 388 | 1,77 |
MILOSC I SEKS PO CZTERDZIESTCE /FILM DOK.FRAN./ | TVN Style | 234 009 | 1,51 |
CHLOPAKI DO WZIECIA /MAG.POL./ | Polsat Play | 233 448 | 1,56 |
LEGENDY PRL /PROG.MOTOR.POL./ | TVN Turbo | 225 985 | 1,99 |
BEZ OPOROW /REP.POL/ | TVN Style | 218 927 | 1,65 |
PANI GADZET /PROG.PORAD.POL./ | TVN Style | 207 854 | 1,84 |
WSTYDLIWE CHOROBY /SER.DOK.W.BRYT./ | TLC | 205 015 | 1,32 |
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.
Dołącz do dyskusji: Kanały lifestylowe: TVN Style liderem, Polsat Play mocno do góry