SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kanały lifestylowe: TVN Style liderem, Polsat Play mocno do góry

W lutym br. na pozycję lidera oglądalności wśród stacji lifestylowych awansował TVN Style. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat Play, z kolei największy spadek zanotował Wedding TV. Hitem wśród programów było „Wiem, co jem”.

Udział TVN Style w lutym 2013 roku wyniósł 0,64 proc. po wzroście względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 61,7 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Tym samym kobieca stacja TVN na pozycję lidera awansowała z miejsca trzeciego.

Z trzeciej lokaty na drugą awansował Polsat Play, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 64,6 proc. i wyniósł 0,46 proc. Z kolei na ostatnie miejsce podium spadł kanał TLC. Udział tej stacji jednak wzrósł o 10,9 proc. i ostatecznie wyniósł 0,45 proc.

Kanał TVN Turbo spadł z miejsca pierwszego na czwarte, notując wynik na poziomie 0,43 proc. (- 5,2 proc.). Z kolei największy spadek w rankingu zanotował zajmujący ostatnią lokatę kanał Wedding TV, którego udział zmniejszył się aż o 80,9 proc. do poziomu niespełna 0,01 proc.

wszyscy 4+
luty20122013
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
TVN Style27 6300,39744 6480,642
Polsat Play19 4820,28032 0780,461
TLC28 0890,40431 2020,448
TVN Turbo31 8720,45830 2110,434
Polsat Cafe17 4260,25122 9670,330
kuchnia+ 7 9710,1157 2320,104
Domo+ 7 8860,1136 2560,090
Polsat Food--5 6090,081
BBC Lifestyle5 5280,0793 1450,045
CBS Drama 5 9610,0863 0850,044
Viacom Blink1 2320,0181 4450,021
Wedding TV3 2700,0476280,009


Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem z miejsca trzeciego na pozycję lidera awansowała stacja TVN Style, której udział wzrósł tutaj najbardziej w zestawieniu, bowiem o 68,3 proc. i ustabilizował się na poziomie 0,88 proc. Drugie miejsce ex aequo z wynikiem 0,68 proc. zajęły kanały TVN Turbo (w dół o 0,9 proc.) i TLC (w górę o 28,3 proc.). Najwięcej straciła telewizja Wedding TV - było to aż 79,2 proc. do poziomu 0,01 proc.

wszyscy 16-49
luty20122013
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
TVN Style14 8730,52024 2650,875
TVN Turbo19 4940,68218 7630,676
TLC15 0750,52718 7690,676
Polsat Play9 8380,34415 4870,558
Polsat Cafe9 1180,31911 5460,416
Polsat Food--2 9670,107
kuchnia+ 4 7380,1662 6420,095
Domo+ 2 6980,0942 2730,082
BBC Lifestyle3 7020,1291 7410,063
CBS Drama 2 5520,0891 2640,046
Viacom Blink7740,0274460,016
Wedding TV1 3760,0482830,010


Najchętniej oglądanym programem w stacjach lifestylowych w lutym 2013 roku był magazyn poradniczy „Wiem, co jem. Wiem, co kupuję”, który do TVN Style przyciągnął uwagę aż 340 tys. widzów. Do rankingu top 10. stacja ta wprowadziła najwięcej, bo aż pięć pozycji. Trzy miejsca zajęły programy nadane przez Polsat Play, a po jednym pozycje z anten TVN Turbo i TLC.

Raport TOP programówStacjaWszyscy 4+
ProgramAMRSHR %
WIEM CO JEM WIEM CO KUPUJE /PROG.PORAD.POL./TVN Style339 5322,18
SMIERC NA 1000 SPOSOBOW /SER.DOK.USA/Polsat Play250 5862,51
SKARBY III RZESZY /SER.DOK.POL./Polsat Play248 9521,79
IDEALNA NIANIA /REALITY SHOW POL./TVN Style234 3881,77
MILOSC I SEKS PO CZTERDZIESTCE /FILM DOK.FRAN./TVN Style234 0091,51
CHLOPAKI DO WZIECIA /MAG.POL./Polsat Play233 4481,56
LEGENDY PRL /PROG.MOTOR.POL./TVN Turbo225 9851,99
BEZ OPOROW /REP.POL/TVN Style218 9271,65
PANI GADZET /PROG.PORAD.POL./TVN Style207 8541,84
WSTYDLIWE CHOROBY /SER.DOK.W.BRYT./TLC205 0151,32


Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.

Dołącz do dyskusji: Kanały lifestylowe: TVN Style liderem, Polsat Play mocno do góry

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl