SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kanał Zero z reklam na YouTubie zarobił 19 proc. mniej

Kanał Zero osiągnął w marcu br. przychody w wysokości 630 tys. zł. To mniej niż w lutym (780 tys. zł), który był pierwszym miesiącem działalności projektu Krzysztofa Stanowskiego. 
 

Krzysztof Stanowski, źródło: Kanał Zero Krzysztof Stanowski, źródło: Kanał Zero

Przychody z YouTube za marzec to 630 000 zł - napisał Krzysztof Stanowski na portalu X (dawniej Twitter). To środki z reklam display i wideo pokazywanych przy treściach na Kanale Zero.

Kanał Zero i jego przychody

Oznacza to nieznaczny spadek w porównaniu do danych z lutego br. W tamtym miesiącu Kanał Zero wykręcił 780 tys. zł przychodów. - To więcej niż zakładał biznes plan, w którym było 500 tys. zł. Nie pokryje to w całości kosztów działalności Kanału Zero w lutym, ale pokryje w znacznie większym stopniu, niż zakładałem - mówił Stanowski w programie, w którym podsumował pierwszy miesiąc działalności. 

Czytaj także: Izabella Krzan w Kanale Zero o WOŚP w TVP

Głównymi sponsorami projektu Krzysztofa Stanowskiego pozostają platformy rekrutacyjne RocketJobs i Just Join IT, a pozostali partnerzy to m.in. KFC, x-kom, SFD, TP Vision czy XTB.

Już ponad milion subskrypcji

Dziennikarz podał także, że w marcu Kanał Zero doczekał się prawie 39 mln wyświetleń. W lutym jego projekt zebrał 55 mln odsłon. Najpopularniejsze w ostatnich dniach materiały to m.in. „Dziennikarskie zero: Kłamstwa, manipulacje i obrzydliwości Gazety Wyborczej” (1,4 mln wyświetleń), „Dziennikarskie zero: Kolejny atak Wyborczej, kolejna orka” (998 tys.) czy „Mazurek&Stanowski: Policja vs rolnicy, Hołownia i wybory w PiS” (742 tys.).

Czytaj także: Zarząd Agory o sporze “Wyborcza” - Krzysztof Stanowski

Ponad tydzień temu Kanał Zero przekroczył milion subskrypcji na YouTube. Dziś to już ponad 1,02 mln subskrybentów. Projekt ruszył oficjalnie 1 lutego br., mając wówczas już ponad 540 tys. obserwujących. Wyprzedził już także Kanał Sportowy pod względem liczby subskrypcji (993 tys.).

Ostatnio informowaliśmy o nowych formatach w Kanale Zero. Ruszył program „Zero Presji”. To audycja z udziałem stand-uperów, którą prowadzą Kacper Ruciński i Cezary Sikora znani wcześniej m.in. z Kanału Sportowego. Pojawił się także format „Zero Kultury”, który prowadzą youtuber Maciej Dąbrowski (Człowiek Warga), prezenter Radia Zet Marcin Sońta oraz były szef Filmwebu Michał Walkiewicz.

Dołącz do dyskusji: Kanał Zero z reklam na YouTubie zarobił 19 proc. mniej

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Fundman
On Na tym bełkocie. Zarabia hajs. Znak czasow.
18 30
odpowiedź
User
hehe
"Oznacza to nieznaczny spadek w porównaniu do danych z lutego br."

Nieznaczny 19-procentowy spadek.
28 6
odpowiedź
User
upadek
upadek kosztow juz blisko?
10 14
odpowiedź