Kampania wspierająca Nissana X-Trail Columbia
Na początku kwietnia ruszyła kampania reklamowa samochodu Nissan X-Trail Columbia przygotowana przez TBWA.
Kampania obejmująca telewizję i prasę potrwa do końca kwietnia br.
Agencja TBWAWarszawa zaadaptowała spot telewizyjny oraz layout prasowy do kampanii wspierającej sprzedaż NISSANA X-Trail Columbia. Film reklamowy emitowany jest w stacjach TVN, TVN Turbo, Hallmark, National Georgaphic, Reality TV, Kino Polska, AXN, Canal + Sport oraz Planete i Ale Kino!. Ogłoszenie prasowe zamieszczą Wprost, Polityka, Forum, Przekrój, Wysokie Obcasy, Przegląd Sportowy, Dzień Dobry, Metro, Rzeczpospolita, Motor, Auto Świat oraz Off - Road. Media kupił i zaplanował dom mediowy Optimum Media OMD.
NISSAN X-Trail Columbia to samochód 4x4 łączący w sobie elegancję, relaks i bezpieczeństwo na drodze. W kampanii podkreślane jest wyjątkowo bogate wyposażenie modelu, które sprawia, że Nissan X-Trail Columbia to samochód, którym można wyruszyć po przygodę życia.
Dołącz do dyskusji: Kampania wspierająca Nissana X-Trail Columbia