SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania reklamowa ładowarek PowerBank

W listopadzie rozpoczęłą się kampania reklamowa nowoczesnych zestawów ładowarek i akumulatorów firmy GP Batteries znanych pod nazwą PowerBank.

Celem kampanii prowadzonej pod hasłem „Energia w zasięgu” jest, podobnie jak poprzednio, tworzenie wizerunku firmy zaawansowanej technologicznie, której produkty spełniają rygorystyczne standardy przemysłowe oraz znajdują zastosowanie w sprzęcie najnowszej generacji. Dodatkowo GP postanowiło zaprezentować na nośnikach mediów miejskich nowe logo GP PowerBank.

8 listopada na ulice największych miast Polski wyjadą pierwsze autobusy i tramwaje przedstawiające ładowarki GP PowerBank. Kampania dotyczy całej gamy ładowarek, które są jednym z czołowych produktów koncernu, natomiast głównymi bohaterami kampanii są najnowsze PowerBanki z serii Premium. GP Battery (Poland) zależy również na tym, aby zapoznać jak największą liczbę osób z zaletami korzystania z PowerBanków i akumulatorów GP. Po raz pierwszy zostanie też szeroko pokazane zmienione logo PowerBank, które zyskało nowoczesny wygląd.

        

Działania reklamowe prowadzone będą na autobusach, tramwajach i wiatach przystankowych – reklama typu citylight. Hasło „Energia w zasięgu” będzie można zobaczyć w rozmiarach full back (tył autobusu) i busboard + full back (bok i tył autobusu) oraz tramboard. Środki promocji zostały dobrane tak, aby trafić do jak najszerszego grona użytkowników urządzeń takich jak: aparaty fotograficzne, odtwarzacze płyt Cd i muzyki w formacie mp3, elektroniczne zabawki i nowoczesne gadżety.

Kampania transit advertising będzie trwać przez najbliższe kilka miesięcy, co pozwoli zaprezentować możliwości niestandardowych nośników reklamy i dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Reklama, która pojawi się na ulicach polskich miast to wynik pracy Artura Krutowicza z Agencji Kreatywnej Krutowicz, który zaadaptował reklamę z rynku azjatyckiego do potrzeb polskiego odbiorcy. Za realizację kampanii odpowiada agencja Business Consulting.

Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa ładowarek PowerBank

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl