Kampania reklamowa Discovery
Największa kampania w historii stacji
Koordynatorem kampanii jest Klaudiusz Gomerski, który od listopada 2002 r. pełni funkcję Marketing Managera firmy Discovery Polska. Zdaniem Gomerskiego tak szeroko zakrojona kampania jest uzasadniona szczególnie ze względu na filmowy charakter programu, a także popularność znanego reżysera filmowego Jamesa Camerona.
"Musimy wykorzystać wszelkie rodzaje mediów do przyciągnięcia uwagi zarówno aktualnych, jak i potencjalnych widzów" - powiedział Klaudiusz Gomerski. "Duży ekran kinowy jest doskonałym nośnikiem do reklamowania wyjątkowych programów".
"Nasza inicjatywa jest kolejnym krokiem w konsekwentnej realizacji strategii coraz głębszej regionalizacji działań marketingowych w krajach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, a zwłaszcza w Polsce" - powiedziała Karin Heijink, dyrektor regionalny ds. marketingu na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Komentując nominację Gomerskiego powiedziała: "Klaudiusz, który jest na stałe zatrudniony w Polsce, posiada szeroką wiedzę na temat trendów występujących na polskim rynku, a także preferencji i potrzeb lokalnych widzów. Dzięki jego obecności będziemy utrzymywać stały kontakt z polską publicznością, co pomoże nam w trafnym dostosowywaniu naszych kampanii do lokalnych warunków i potrzeb rynku".
Firma Discovery Polska, założona w grudniu 2000 r., jest odpowiedzialna za sprzedaż czasu antenowego na kanale Discovery i kanale Animal Planet w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.
Inne
Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa Discovery