Kampania Fortuny Karotki
Fortuna Karotka rozpoczęła misję pod kryptonimem: 'Wiosna' w nowej kampanii telewizyjnej, która rozpoczęła się w sześciu ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN7, TV4. Hasło przewodnie kampanii to: 'Karotka - codziennie, piękna odnowa'
Pierwsza w tym roku kampania Karotki ma charakter wizerunkowy i adresowana jest do młodych, aktywnych, wykształconych kobiet, mieszkających w miastach. Komunikacja po raz pierwszy prezentuje nowe opakowanie Karotki – typu „prisma”, wprowadzone do sprzedaży pod koniec 2004 roku.
Kampanię na zlecenie Agros Nova (koordynator projektu: Agnieszka Czerniewska, kierownik marki) zrealizowała agencja McCann Ericsson ((koordynacja projektu: Katarzyna Wojda, team kreatywny: Tomasz Wojciechowski i Paweł Ciemiński, produkcja: Mira Klajneberg), studio filmowe OTO (produkcja: Jacek Kulczycki) oraz dom mediowy MediaCom (planowanie i zakup mediów).
Kampania Karotki jest już ósmą tegoroczną kampanią telewizyjną Agros Nova – wicelidera rynku soków, nektarów i napojów niegazowanych.
Dołącz do dyskusji: Kampania Fortuny Karotki