SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jesienna kampania marki Levi's

Już we wrześniu br. marka Levi's® rozpocznie kolejny etap kampanii wizerunkowej

Działania w zakresie reklamy oraz BTL skupią się przede wszystkim na prezentacji modelu 501®Anti-Form oraz dżinsów damskich Eve® - modelu
o prostych nogawkach z charakterystyczną konstrukcją paska bez wyraźnego wcięcia w talii. Planowana kampania obejmie telewizję, prasę, kina oraz portale internetowe.

W okresie od połowy września do połowy października br. w telewizji oraz kinach pojawi się kolejna odsłona znanej już reklamy 501®Anti-Form. Filmy przygotowane
na jesienną kampanię kontynuują koncept, który zaprezentowany został już w wiosennych reklamach: wprowadzenie dialogu oraz  umiejscowienie produktu w sytuacji codziennych rozmów. W tym sezonie pomysł został dodatkowo rozwinięty poprzez wprowadzenie nowych postaci oraz wzbogacenie
go o nowe sytuacje. Bohaterem spotów są męskie dżinsy 501®Anti-Form - spodnie, które młody mężczyzna może dopasować do swoich upodobań, stylu a nawet nastroju, nosząc je na różne sposoby: dopasowane, luźne (o rozmiar większe) lub nawet przerozmiarowane (o 2-3 rozmiary większe). Spoty 501®Anti-Form emitowane będą w stacjach: TVN, TVN7, Polsat i MTV Polska oraz w wybranych kinach na terenie Warszawy, Wrocławia, Katowic, Poznania i Trójmiasta.

30-sekundowe filmy 501®Anti-Form wyreżyserowane zostały przez Nicka Gordona - twórcę z 10-letnim doświadczeniem w dziedzinie animacji reklam i teledysków.
W ostatnich latach współpracował m.in. z Roni Size, Placebo, The Strike Boys  i Supergrass, zaś jego teledyski nominowane były do 13 nagród. Od 1999 r. jako reżyser filmów reklamowych pracował dla takich firm jak Xbox, Motorola, Impulse, Nokia, 7Up czy Mercedes. Na swoim koncie ma również szereg nagród za reklamy dla BBC 1xtra.

W tym samym okresie (połowa września - połowa października br.) na antenie kanału muzycznego VIVA Polska śledzić będzie można poczynania Iloczyna (prezentera telewizji VIVA Polska) angażującego, przypadkowo napotkanych na ulicy przechodniów, do realizacji swoich niestandardowych pomysłów pod znakiem dżinsów Levi's® 501®Anti-Form.

Model Levi's® 501®Anti-Form promowany będzie również w prasie. Kampania prasowa potrwa jednak dłużej - od połowy września do połowy grudnia br. i ukaże się w następujących pismach: CKM, Playboy, Laif, Dosdedos, Fluid i Aktivist Exclusiv. Bohaterowie tych zdjęć umieszczeni zostali w nietypowym otoczeniu, odzwierciedlającym przesłanie anti-form - niedopasowania, wyjątkowości oraz indywidualności.

W prasie (w okresie od połowy września do połowy grudnia br.) prowadzona będzie również kampania promująca model damskich dżinsów Eve®. Reklamy pokazują dziewczynę, która uwielbia imprezy i nie boi się wyglądać seksownie, a nawet wyzywająco. Nosi dżinsy o klasycznym, prostym kroju nogawek, z obniżonym stanem i paskiem, który oplata biodra zamiast podkreślać talię. Model Eve® promowany będzie
w miesięcznikach: Cosmopolitan, Glamour, Pani, Elle i Vivie!

Autorem zdjęć do reklam prasowych jest Brazylijczyk Viva Ribeiro, którego magazyn PDN umieścił na liście 30 najlepszych światowych fotografów. Na co dzień fotografuje m.in. dla magazynów Dazed & Confused, Purple, Vogue, New York Times'a.

Ponadto wszyscy surfujący po sieci i odwiedzający strony portali internetowych onet.pl, tenbit.pl będą mogli wziąć udział w konkursach przygotowanych w związku z jesienną kampanią reklamową Levi's® .

"Kampania jesienna Levi's® to konsekwentna kontynuacja strategii umacniania wizerunku marki wśród młodych ludzi ceniących oryginalność oraz ponadprzeciętność wyrażaną m.in. poprzez indywidualny styl" - mówi Ewa Sydor, dyr. ds marketingu grupy wschodnioeuropejskiej.

Za kreację kampanii odpowiada brytyjska agencja BBH. W Polsce adaptacją reklam zajęła się agencja warszawska Ditro Communication, zaś za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Jesienna kampania marki Levi's

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl