ITV chce zwiększyć trzykrotnie udział w rynku i kusi Jolę Rutowicz
Telewizja ITV planuje trzykrotnie zwiększyć do końca roku swójudział w rynku. Ma się to stać dzięki nowej ramówce i oprawiegraficznej. Od marca kanał wprowadził kilka nowych formatów, ajeszcze wiosną chciałby emitować program z Jolą Rutowicz w roliwspółprowadzącej.
W marcu na antenie należącej do spółki Telestar stacji pojawiłysię takie audycje jak "Dobra żona" (program w którym gwiazdydoskonalą swoje umiejętności kulinarne), "Wszystko gra" (audycjamuzyczna w której pary mogą sprawdzić dopasowanie swoich imion),"Monkeys Show" (program z elementami kabaretu i lista przebojów),"Hot Aerobic" (pasmo w którym dziewczyny prezentują układy tanecznez teledysków) i "Milioneria" (teleturniej interaktywny). ITVwprowadziła też do ramówki drugi program z muzyką disco polozatytułowany "Disco Polo Life".
Kolejne nowości kanał planuje na kwiecień. Stacja ruszy wtedy zemisją programu "Cyfrowy Polsat Show", w którym znajdzie sięprezentacja oferty platformy, konkursy i ciekawostki ze światagwiazd. Na przełomie kwietnia i mają pojawi się natomiast magazyn"Wyjątkowi show". Sławni ludzie będą musieli w nim udowodnić swojąwyjątkowość. ITV chciałaby, aby na jej antenie pojawiła się teżJola Rutowicz - Negocjujemy z nią współprowadzenie programu -zdradziła nam Aleksandra Fajęcka, dyrektor ds. programowych imarketingu w ITV.
Kanał od marca wprowadził nową oprawę graficzną i logo.Nawiązują one do rozrywkowego charakteru stacji, a za ichprzygotowanie odpowiadała agencja Artevido.
Zmiany rozmówkowe i graficzne w ITV mają przynieść wzrostudziału stacji z obecnych ok. 0,15 proc. w grupie komercyjnej 16-49do 0,5 proc. - Są plany, by nastąpiło to do końca roku - powiedziałna wczorajszej konferencji Michał Kamiński, szef firmy Media5,odpowiadającej za sprzedaż reklam w ITV.
Mimo wprowadzenia wielu nowych formatów w wiosennej ramówce,kampanię reklamową kanał planuje jednak dopiero na jesień.Wykorzystane zostaną w niej zarówno działania ATL jak i BTL.
Prezes Telestar Witold Laskowski na konferencji poinformowałtakże, iż spółka podpisała z firmą Info-TV- FM umowę orozpowszechnianiu programu ITV poprzez sieć telefonii mobilnej(Info TV-FM w marcu wygrała konkurs UKE na operatora telewizjimobilnej). Nie wiadomo jeszcze jakie dokładnie treści kanałzaoferuje w ramach tego przekazu.
ITV nadawana jest niekodowanie z saetlity Hot Bird, dlategokanał oglądać mogą posiadacze odbiorników FTA i abonenci wszystkichplatform cyfrowych. Stacja obecna jest też w sieciach kablowych.Dociera do 43 proc. gospodarstw domowych.
Dołącz do dyskusji: ITV chce zwiększyć trzykrotnie udział w rynku i kusi Jolę Rutowicz