Iris dla Heinekena
Heineken wybrał agencję reklamową Iris do obsługi globalnegobudżetu BTL firmy, wspierającego jej sponsoring piłkarskiej LigiMistrzów UEFA.
W przetargu na ten budżet Iris pokonała nie ujawnione z nazwyinne agencje reklamowe.
Zadaniem zwycięskiej agencji będzie opracowanie globalnejstrategii podkreślającej patronat Heinekena nad rozgrywkami poprzezdziałania z zakresu tzw. marketingu doznań (experiential marketing)i materiały point-of-sale.
Start kampanii, w ramach której Iris będzie współpracować zobsługującymi Heinekena agencjami AKQA i Bartle Bogle Hegarty,zaplanowany jest na III kwartał bieżącego roku, w trakcie fazygrupowej Ligi Mistrzów sezonu 2009/2010.
W maju ubiegłego roku Heineken przedłużył swoją umowę z UEFA dozakończenia sezonu 2011/2012. Z kolei po raz pierwszy marka zostałaoficjalnym sponsorem Ligi Mistrzów w sezonie 2005/2006.
Dołącz do dyskusji: Iris dla Heinekena