SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Infinity Group zmienia strukturę organizacyjną

Infinity Group wydzieliła ze swojej struktury trzy samodzielne podmioty.

Koncentrują się one na marketingu interaktywnym, rozwoju technologii informatycznych oraz usługach BTL. Zmiany organizacyjne Infinity Group pozwolą utrwalić jej kompleksowe podejście do prowadzonych projektów dla największych firm.

Decyzja o wyraźnym wydzieleniu ośrodków kompetencyjnych ze struktur Infinity Group wynika z charakteru prowadzonych przez ostatnie lata projektów marketingowych. Powołana przed pięcioma laty Infinity Group początkowo była agencją interaktywną, która dodatkowo wyspecjalizowała się w autorskich rozwiązaniach informatycznych. Technologia stała się jednym z fundamentów zarówno rozwoju agencji, jak i powodzenia większości zrealizowanych projektów. Wydzielenie trzech odrębnych podmiotów jest konsekwencją wyraźnego podziału kompetencji, który zaznaczał się wraz z napływaniem do firmy coraz bardziej złożonych wdrożeń i kompleksowych projektów - czytamy w komunikacie.

Pod nazwą Infinity Group obecnie istnieje grupa 3 brandów, zajmujących się kompleksowym opracowywaniem i prowadzeniem projektów wspierających procesy komunikacyjne i biznesowe dla dużych i średnich firm. W skład grupy wchodzą obecnie: Infinity Interactive skoncentrowana na prowadzeniu działań z zakresu e-marketingu, Infinity Systems zajmująca się rozwojem i sprzedażą autorskich technologii informatycznych oraz Infinity Promotion wyspecjalizowana w usługach BTL. Oferty trzech nowych podmiotów mają tworzyć mix, który pozwoli Infinity Group swobodnie realizować najbardziej złożone projekty zlecane przez duże przedsiębiorstwa.

Konrad Kudraszow, współzałożyciel Infinity Group podkreśla,, że rozwój organizacyjny firmy związany jest z obserwowaną fazą konsolidacji rynku.
"W naszym przypadku przeobrażenia są wynikiem świadomej strategii rozwoju, która od kilku lat zmierzała do wykształcenia struktury organizacyjnej, pozwalającej nam świadczyć kompleksowe usługi w obszarze szeroko rozumianej komunikacji. Z doświadczeń współpracy z największymi klientami wynika konieczność wielostronnego, twórczego i nieszablonowego podejścia do zagadnień komunikacji. Wydzielenie z naszej struktury grupy kompetencyjnych podmiotów jest ważnym krokiem na drodze zapewnienia Klientom pełnej obsługi w ramach współpracy z nami oraz dalszej ekspansji na rynku." - powiedział Konrad Kudraszow, dyrektor kreacji i strategii Infinity Group.

Wraz z rozwojem struktury organizacyjnej, Infinity Group zmodernizowała własny serwis internetowy oraz usystematyzowała ofertę. Poza tym Infinity Group tworzy nowy kanał sprzedaży rozwiązań własnych aplikacji informatycznych, które ukierunkowane są na wspomaganie strategicznych procesów biznesowych, takich jak np. merchandising, field marketing, komunikacja korporacyjna.
Nowa struktura organizacyjna spółki oznacza jasny podział kompetencji wśród pracowników grupy. Firma dąży do tego, by w każdym z nowo wydzielonych podmiotów odrębne zespoły odpowiadały za sprzedaż, promocję oraz rozwój ofert.

Systematyczny rozwój Infinity Group znajduje odzwierciedlenie w ważnych wskaźnikach ekonomicznych: zatrudnieniu oraz przychodach. W bieżącym roku Infinity Group zwiększyła zatrudnienie do 60 pracowników. Firma szacuje, że w 2005 r. jej  przychody wzrosną o 200 proc. czyli utrzymana zostanie dynamika wzrostu z poprzedniego roku.

Dołącz do dyskusji: Infinity Group zmienia strukturę organizacyjną

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl