IMIGe dla marki "5 minut STOP" firmy Winiary
Na korytarzach, salach wykładowych, stołówkach w szkołach wyższych największych miast Polski pojawiły się w marcu "wlepki" reklamowe "Głodowi powiedz STOP"
W taki sposób firma IMIGe Poland rozpoczęła kolejny etap kampanii reklamowej dla marki "5 minut STOP" firmy WINIARY.
Naklejki reklamowe wzorowane są na idei młodzieżowych "wlepek". Oryginalny layout został zaprojektowany z myślą o studentach, nawiązując jednocześnie tematyką do ogólnopolskiej kampanii trwającej od stycznia br. Akcja ta, jest pierwszą tego typu realizowaną na naklejkach reklamowych w szkołach wyższych. Swym zasięgiem obejmuje większość uczelni znajdujących się na terenie dużych polskich aglomeracji miejskich. Oprócz naklejek reklamowych do realizacji kampanii wykorzystane zostały plakaty formatu B1 umieszczone na tablicach typu Bulletin Board znajdujących się w standardowej ofercie firmy IMIGe.
Za zaplanowanie i zakup całej kampanii odpowiadał dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: IMIGe dla marki "5 minut STOP" firmy Winiary