HTC Desire: Teraz Ty wyprzedzisz innych
W prasie, internecie, punktach sprzedaży i na outdoorze wystartowała kampania reklamowa telefonu HTC Desire. Akcja pod hasłem „Teraz Ty wyprzedzisz innych” opiera się na motywie „You” znanym z poprzednich reklam sprzętu tej firmy.
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa telefonu komórkowego HTC Desire podkreśla, że jest on przygotowany specjalnie pod kątem potrzeb, sposobu pracy i stylu życia poszczególnych użytkowników. Wykorzystywany w akcji przekaz pod hasłem „Teraz Ty wyprzedzisz innych” opiera się na motywie graficznym „You”, który pojawił się już w tegorocznej kampanii telefonu HTC HD2 (więcej).
Działania reklamowe są prowadzone w prasie, internecie (m.in. w serwisach lifestylowych i biznesowych), na outdoorze (m.in. nośniki na taksówkach) oraz w centrach biznesowych i handlowych (ekrany LCD, specjalne strefy HTC, prezentacje podczas wybranych wydarzeń kulturalnych i imprez klubowych).
Kreacja kampanii – zaplanowanej do końca lipca – została przygotowana globalnie, a za planowanie i zakup mediów w Polsce odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: HTC Desire: Teraz Ty wyprzedzisz innych