Hill+Knowlton Strategies stawia na Afrykę
Agencja Hill+Knowlton Strategies ogłosiła plan rozwoju firmy w Afryce, zgodnie z którym będzie świadczyć usługi doradcze na obszarze całego kontynentu. Prezes nowo utworzonego działu H+K Afryka został Alexander Döll.
„Strategia panafrykańska jest zwieńczeniem lat skutecznych badań prowadzonych przez H+K na rynkach wschodzących, zwłaszcza w Afryce, w których widzimy ogromny potencjał wzrostu dla obecnych i potencjalnych klientów. Inwestowanie w Afryce jest kluczowym filarem strategii globalnej H+K, ponieważ wierzymy w ogromny potencjał rozwoju tego kontynentu w oparciu o wiele kultur z całego regionu” - mówi Jack Martin, prezes i dyrektor generalny Hill+Knowlton Strategies na świecie.
Strategia panafrykańska obejmuje utworzenie biur Hill+Knowlton Strategies na czterech rynkach afrykańskich - Uganda, Tanzania, Rwanda i Ghana - oraz utworzenie biur w Nigerii i Republice Południowej Afryki w najbliższym czasie. H+K będzie oferować komunikację korporacyjną, marketingową, wewnętrzną, marketing sportowy i sponsoring, komunikację cyfrową, doradztwo kryzysowe oraz public affairs.
Firma H+K Strategies pojawiła się w regionie Afryki subsaharyjskiej w maju 2009 roku poprzez joint venture ze Scangroup, kenijską firmę z dziedziny marketingu i komunikacji notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Nairobi (NSE). Rynek znacznie wzrósł, a wśród klientów znalazły się zarówno globalne, międzynarodowe jak i lokalne marki, takie jak Procter & Gamble, Nokia, Coca Cola, Airtel, Nestle, Arabskich, Standard Chartered, Sony, De La Rue i DHL.
Dołącz do dyskusji: Hill+Knowlton Strategies stawia na Afrykę