SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Great Open House dla Pepsi Spice

Great Open House realizuje świąteczną animację sprzedaży połączoną z mechanizmem buy&get produktów Pepsi Cola General Bottlers

To już kolejna akcja btl w tym roku realizowana przez Great Open House dla Pepsi, a obejmuje promocję cztero-paków, dwu-paków i limitowaną serię PEPSI SPICE. Teamy promocyjne złożone z hostess "Śnieżynek" promują zestawy świąteczne na terenie wybranych hipermarketów i supermarketów na terenie całego kraju. Akcja potrwa do samej Wigilii, czyli do 24 grudnia br.

Głównym celem akcji PEPSI SPICE jest wygenerowanie wysokiej sprzedaży promowanych produktów. Pozostałe cele to zwiększenie świadomości marki, oraz kreowanie pozytywnego wizerunku promowanych marek.

Realizowana przez Great Open House animacja sprzedaży połączona z mechanizmem buy&get to część tradycyjnej już kampanii świątecznej Pepsi.

PEPSI SPICE to limitowana wersja Pepsi - wyjątkowa kompozycja smaków imbiru i cynamonu. PEPSI SPICE nie będzie dostępna w regularnej sprzedaży, a kupić ja można tylko w okresie świątecznym i tylko do wyczerpania zapasów.

Akcja świąteczna PEPSI obejmuje również promocję, cztero-paków i dwu-paków popularnej PEPSI. Do cztero-paków dołączona jest pluszowa maskotka (piesek albo renifer) z kolei w dwu-pakach klienci znajdą ozdobne opakowanie na prezent.

Na uwagę zasługują jak zwykle przy akcjach realizowanych przez Great Open House dla Pepsi stroje promocyjne. Hostessy przy specjalnie przygotowanych stoiskach ekspozycyjnych ubrane w stroje '"popowych śnieżynek" zachęcają klientów by kupili PEPSI w atrakcyjnej cenie wraz z ciekawym prezentem, który znajduje się w każdym z promowanych paków.

Choć mechanizm akcji wydaje się mało skomplikowany, wbrew pozorom najważniejsze jest, aby odpowiednio zainteresować produktem Klienta. Postawiliśmy, zatem na jakość komunikacji hostess, ich aparycję i bardzo efektowny strój promocyjny. Reakcje klientów są natychmiastowe! Klienci często pytają o to, gdzie można taki strój lub jego elementy kupić i czy można "dostać taki strój gratis?". Klienci, którzy nie są konsumentami Pepsi zatrzymują się w okolicach prowadzonej animacji i zachwycają się strojem hostessy - mówi Ania Pietrzak Junior Account Executive w Great Open House. Gratis okazał się równie trafiony szczególnie ze względu na nadchodzące Święta Bożego Narodzenia - dodaje.

Pepsi, co roku organizuje świąteczne akcje. W tym roku to pierwszy raz akcja na tak dużą skalę.

Dołącz do dyskusji: Great Open House dla Pepsi Spice

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl