FoodCare reaktywuje Frugo - wywiad z Wiesławem Włodarskim
FoodCare przejął od Aflofarmu prawa do marki Frugo (wideo). O jej ponownym wprowadzeniu na rynek rozmawiamy z Wiesławem Włodarskim, prezesem Foodcare.
W ramach z umowy Aflofarmem firma FoodCare nabyła prawa do nazwy i oryginalnej receptury Frugo, logotypów, projektu butelki i kapsla oraz domen internetowych tej marki, a także sloganu reklamowego „No to Frugo!”. Przypomnijmy, że konkurs ofert kupna tego brandu Aflofarm ogłosił na początku lutego br (więcej na ten temat).
Frugo to kolejny napój w portfolio FoodCare. Do tej pory firma zajmowała się produkcją napojów energetycznych Tiger, Black, N-Gine i 4Move.
O planach ponownego wprowadzenia Frugo na rynek rozmawiamy z Wiesławem Włodarskim, prezesem zarządu Foodcare
Tomasz Wojtas: Na kiedy planowany jest powrót Frugo do sprzedaży? W jakich wersjach smakowych, opakowaniach i cenach będzie dostępny napój?
Wiesław Włodarski: Termin ponownego pojawienia się napoju Frugo na półkach sklepowych jest objęty tajemnicą handlową, ale mogę potwierdzić, że jest to kwestia najbliższego czasu. Frugo, które oddamy konsumentom, będzie miało dokładnie ten sam smak, butelkę i kapsel, co Frugo, które było znane przed laty, i będzie dostępne w całej Polsce.
Do tej pory w portfolio FoodCare znajdowały się tylko napoje energetyczne. Skąd decyzja o wyjściu poza ten segment?
Młodzi konsumenci nie potrzebują tauryny i kofeiny. Mają wystarczająco dużo własnej energii i siły. Oryginalna butelka Frugo będzie ich idealnym dopełnieniem
Jaki zasięg będzie mieć wsparcie marketingowe nowego Frugo?
Dla Frugo tak samo jak dla każdej naszej marki planujemy wsparcie reklamowe. Na pewno będziemy chcieli pokazać ten oryginalny napój w odsłonie, która trafia do ludzi w wieku 14-28 lat. Stoi przed nami niełatwe zadanie, ponieważ zachowując dawną recepturę Frugo, chcemy jednocześnie nadać napojowi zupełnie nowy europejski wymiar.
Wiadomo, że do sukcesu Frugo kilkanaście lat temu przyczyniły się świetne reklamy. Na czym będzie oparta komunikacja marketingowa relaunchu tej marki?
Dla współczesnych młodych ludzi bunt i postawa roszczeniowa będąca celem samym w sobie nie stanowią już istoty działania. Dziś liczy się dobry pomysł na siebie, a także to, w jakiej grupie spędza się wolny czas. Dlatego będziemy dążyć, by oddać Frugo jego młodym konsumentom. Chcemy posłuchać, zobaczyć i przetestować ich pomysły na tę markę, by na tej bazie wspólnie stworzyć produkt, z którym młodzi ludzie będą chcieli się utożsamiać. Dziś się nie buntujemy, dziś współpracujemy. Po prostu dorośliśmy. Wszyscy razem.
Wybraliście już firmy, które przygotują działania reklamowe Frugo?
Do współpracy zaproszone zostaną agencje, których kreacja odpowiada naszemu zapotrzebowaniu. Wybierzemy tę propozycję, która najlepiej będzie komunikowała kultową markę Frugo nowej grupie docelowej.
Dołącz do dyskusji: FoodCare reaktywuje Frugo - wywiad z Wiesławem Włodarskim
Łysy, daj łyka, ostatniego miałem:/ Baryła, idz po Frugo.
No idz, samo nie przyjdzie
Aaa możeee przyjdzieee.
- Co podać?
- Eee... Frugo.... Nie ma, wyszło idz po frugo zanim wyjdzie