Earthlink będzie blokował reklamy typu Pop-up
Jeden z największych amerykańskich dostawców Internetu - Earthlink - chce umożliwić klientom blokowanie internetowych reklam w wyskakujacych okienkach (pop-up).
Reklamy wyskakujące w nowych oknach przeglądarki internetowej to jedna z rzeczy, na jaką najbardziej uskarżają się internauci. Dawniej reklamy typu pop-up były raczej domeną stron z roznegliżowanymi kobietami i mężczyznami, ale od pewnego czasu serwują je także renomowane serwisy, takie jak "New York Times".
- Co roku na świecie serwowanych jest 4,1 mld okienek pop-up i internauci strasznie na nie narzekają - mówi Jim Anderson, wiceprezes Earthlink. Jego firma zamierza teraz dać klientom narzędzie pozwalające blokować owe denerwujące okienka. - Oczywiście będzie można tę funkcję włączać i wyłączać - zapewnia Anderson.
Dołącz do dyskusji: Earthlink będzie blokował reklamy typu Pop-up