E_misji przepis na rebranding
Agencja Reklamowa E_misja jest autorem kompletnej metamorfozy firmy Gastrometal.
Nowy klient poznańskiej agencji jest liderem wśród producentów wyrobów ze stali nierdzewnej. W związku z dynamicznym rozwojem firmy oraz ekspansją na rynki zagraniczne konieczna była zmiana wizerunku.
- „Na podstawie wcześniejszych realizacji agencji zdecydowaliśmy się na to, by powierzyć jej rebranding” - tak o początku współpracy wypowiada się Magdalena Gałęzewska, export manager Alvo.
Pierwszym etapem współpracy pomiędzy Gastrometalem a E_misją było zaproponowanie nowej marki parasolowej Alvo z dopiskiem Grupa Gastrometal. Jednocześnie wydzielono submarki reprezentujące poszczególne sektory działalności firmy.
Następnym etapem była kreacja graficzna i stworzenie Systemu Identyfikacji Wizualnej dla Alvo. W nawiązaniu do CI powstało 14 katalogów produktowych firmy w obowiązującym, nowym layoucie i dwóch wersjach językowych.
Agencja przygotowała również oznakowanie stoiska firmy na targach Medica w Dusseldorfie oraz prezentację DVD będącą wsparciem działań rebrandingowych.
Kolejnym projektem nad którym pracuje agencja jest serwis firmowy www.alvo.pl. W ciągu najbliższych tygodni rozpocznie się również realizacja strategii PR, która ma na celu doinformowanie otoczenia społecznego firmy Gastrometal o zachodzących zmianach. Wszystko po to, aby skutecznie wprowadzić nową markę na rynek.
Dołącz do dyskusji: E_misji przepis na rebranding