Dziewięć agencji walczy o zlecenie KNF wycenione na 615 tys. zł
Dziewięć agencji jest zainteresowanych współpracą z Komisją Nadzoru Finansowego przy realizacji społecznej kampanii o ryzyku inwestowania w kryptowaluty i na foreksie. Jej całkowity budżet wynosi 615 tys. zł.

Do ogłoszonego przez KNF w pierwszej połowie maja przetargu zgłosiły się: Value Media (Group One), NuOrder, Fabryka Marketingu, ClickAd Interactive, Social Art, Fabryka Komunikacji Społecznej, Mastermind Media, Media Group, Performance Media.
Wybrana w przetargu firma zajmie się m.in. opracowaniem media planu kampanii, zakupem miejsca i czasu reklamowego w internetowych serwisach społecznościowych, na platformach wideo i VoD. Kampania ma potrwać miesiąc, terminu jej startu nie podano.
Budżet w wysokości 615 tys. zł obejmuje prowizję agencji, koszty operacyjne oraz koszty wykupienia czasu i miejsca w serwisach społecznościowych, na platformach wideo i serwisach VOD.
Dołącz do dyskusji: Dziewięć agencji walczy o zlecenie KNF wycenione na 615 tys. zł