„Działkowiec” umocnił się na pozycji lidera sprzedaży miesięczników o ogrodnictwie
W styczniu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie umocnił się „Działkowiec”, który zanotował jedyny wzrost w zestawieniu. Pozostałe tytuły odnotowały spadki, a na czele pod tym względem znalazł się „Mój Piękny Ogród”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Działkowca” (Działkowiec) w styczniu 2017 roku wyniosła 92 260 egz. W porównaniu do stycznia 2016 roku zwiększyła się o 5,45 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugi był „Przepis na Ogród” (Grupa Burda). Jego wynik uplasował się na poziomie 50 075 egz., po spadku o 10,75 proc.
Ostatnią pozycję podium zajął miesięcznik „Mam Ogród” (Phoenix Press). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 14,46 proc. do 44 706 egz.
Czwarty był „Mój Piękny Ogród” (Grupa Burda) ze sprzedażą ogółem w styczniu br. na poziomie 26 228 egz. Tytuł ten zanotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący 15,60 proc.
W styczniu 2017 roku w porównaniu do grudnia 2016 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogła (Agora) - było to 8,64 proc.
Z kolei największy spadek, wynoszący 19,12 proc., zanotował „Mam Ogród”.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Działkowiec” umocnił się na pozycji lidera sprzedaży miesięczników o ogrodnictwie