“Dragons’ Den - jak zostać milionerem”: Hajdarowicz i Garwolińska inwestorami
W marcu br. telewizyjna Czwórka rozpocznie emisję polskiej wersji formatu “Dragons’ Den – jak zostać milionerem”. To program, w którym przedsiębiorcy i wynalazcy prezentują swoje pomysły na biznes piątce biznesmenów-milionerów, licząc na ich wsparcie.
W każdym odcinku formatu występować będzie kilka osób z pomysłami na biznes. Prezentować oni będą je piątce inwestorów, którzy zdecydują czy wesprzeć projekty własnymi środkami finansowymi. Jeśli się zgodzą, będą negocjować z pomysłodawcą, jaki będzie procent ich udziału w planowanym biznesie i tym samym jaką ilość pieniędzy na jego rozwój przeznaczą.
Rolę inwestorów w programie pełnić będą: Anna Garwolińska (właścicielka m.in. agencji public relations Glaubicz Garwolińska Consultants), Krzysztof Golonka (prezes i współwłaściciel funduszu inwestycyjnego Xevin Investments), Grzegorz Hajdarowicz (krakowski przedsiębiorca, właściciel “Przekroju” i producent filmowy), Maciej Kaczmarski (biznesmen działający na rynku usług finansowych) oraz Marian Owerko (prezes i największy akcjonariusz notowanej na GPW spółki Bakalland).
Gospodarzem “Dragons’ Den – jak zostać milionerem” będzie Paweł Orleański, których w TV 4 prowadzi też magazyn “Galileo”. Jego rola polegać będzie na rozmowach z uczestnikami po zakończeniu ich negocjacji z inwestorami.
Program „Dragons’ Den – jak zostać milionerem” oparty jest na licencji Sony Pictures Television International. Format powstał w 2001 roku w Japonii. Od tego czasu jego lokalne wersje wyprodukowano m.in. w Australii, Kanadzie, Czechach, Finlandii, Holandii, Rosji, Szwecji, Turcji, Wielkiej Brytanii i USA.
Polską edycję programu produkują firmy Medion art Studio i ATM Grupa. Będzie ona liczyć w sumie osiem odcinków.
Dołącz do dyskusji: “Dragons’ Den - jak zostać milionerem”: Hajdarowicz i Garwolińska inwestorami