SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dla Wymagających

Nowa kampania promocyjna Cityboard Media

Kampania promocyjna  Dla Wymagających  promuje jakość usług oferowanych przez Cityboard Media. Będzie ona eksponowana na sieci cityboardów oraz supercityboardów w całej Polsce od grudnia 2004 roku. Ekspozycji na sieci wielkoformatowych nośników reklamy zewnętrznej będzie towarzyszyła kampania internetowa i prasowa.

Celem kampanii jest promocja zasad, które stanowią podstawę tworzenia i realizacji oferty dla klientów Cityboard Media. Tytuł kampanii informuje, że jest to oferta  Dla Wymagających.

Kampania Dla Wymagających składa się z dwóch projektów:
Indywidualnie dobrana ekspozycja
Precyzyjnie realizowana obsługa

-Odnoszą się one do faktu ścisłej indywidualizacji oferty w zależności od  potrzeb każdego klienta oraz wskazują na precyzję i profesjonalizm, jakie towarzyszą procesowi obsługi klienta na każdym jej etapie. Oba promowane elementy współpracy służą budowaniu  długotrwałych, partnerskich relacji między Cityboard Media i jej klientami.
Cityboard Media posiada wieloletnie doświadczenie w wykorzystywaniu najnowocześniejszych narzędzi do planowania kampanii, takich jak: badania efektywności, segmentacja geodemograficzna PRIZM oraz segmentację topograficzną SEPT. Takie doświadczenie i podejście do planowania kampanii pozwalają  na obsługę wymagających klientów z takich branż jak: motoryzacja, telekomunikacja, finanse, FMCG, turystyka, kosmetyki i farmaceutyki, centra handlowe i usługowe                i innych - czytamy  w komunikacie.

Kreację do kampanii przygotowała agencja reklamowa Moby Dick Warszawa.

Dołącz do dyskusji: Dla Wymagających

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl