Koniec sezonu talk-show Macieja Orłosia. Hitem odcinek z gwiazdą "M jak miłość"
Średnio 690 tys. widzów oglądało program „Daję słowo” Macieja Orłosia w TVP1 – wynika z danych Nielsena. Hitem był odcinek z Teresą Lipowską, który przyciągnął przed telewizory 822 tys. odbiorców.
Program „Daję sowo”, w którym Maciej Orłoś rozmawiał z wybitnymi przedstawicielami swata sztuki i kultury, był jedną z jesiennych nowości w ramówki TVP. Audycja była emitowana w niedziele o godz. 17.35 na antenie TVP1 między 6 października a 15 grudnia. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl, program „Daje słowo” oglądało średnio 690 tys. widzów, co dało TVP1 6,23 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej i 3,02 proc. w grupie komercyjnej 16-59.
Rekord oglądalności w 10-odcinkowej serii zanotowało wydanie z 1 grudnia. Odcinek, którego gościem była aktorka Teresa Lipowska, obejrzało 822 tys. osób. Najniższą oglądalność zanotował drugi epizod programu „Daję słowo” z 20 października, który zobaczyło 461 tys. odbiorców.
Porównując oglądalność całej serii programu “Daję słowo” do wyników pierwszych trzech wydań, talk-show Orłosia zyskał ok. 70 tys. widzów. Jak informowaliśmy pod koniec października, po niecałym miesiącu na antenie nowość TVP1 śledziło 620 tys. odbiorców.
Czytaj także: "Raport specjalny" Bianki Mikołajewskiej nie przyciąga wielkiej widowni
Kto wystąpił w programie “Daję słowo”?
W talk-show “Daję słowo” Maciej Orłoś gościł m.in. Irenę Santor, Daniela Olbrychskiego, Michała Bajora, Artura Barcisia czy Urszulę Dudziak. W telewizyjnym studiu zaaranżowanym na klubokawiarnię dziennikarz rozmawiał nie tylko z bohaterami odcinka, ale także osobami towarzyszącymi im na poszczególnych etapach osobistego i zawodowego życia: szkolnymi kolegami, sąsiadami czy znajomymi z podwórka. Istotnym elementem programu były także felietony i materiały archiwalne.
Dołącz do dyskusji: Koniec sezonu talk-show Macieja Orłosia. Hitem odcinek z gwiazdą "M jak miłość"