„City Rulez” w kampanii Cropp na wiosnę i lato (wideo)
W internecie i prasie rusza wiosenno-letnia kampania reklamowa odzieży Cropp (produkowanej przez LPP). Akcję dział marketingu marki przygotował wspólnie z firmami Engine i Shootme.
Bohaterami wiosenno-letniej kampanii Cropp jest ekipa pięciu pasjonatów sportów miejskich. Sesję zdjęciową z ich udziałem zrealizowano w Stambule. Fotografie mają podkreślać naturalność i swobodę, zwracając uwagę na sportowe oblicze tej marki. Bohaterowie akcji w najbliższych miesiącach wyruszą też do Azji na wyprawę sponsorowaną przez Cropp.
Zdjęcia na potrzeby kampanii wykonał Łukasz Ziętek, stylizacją bohaterów zajęła się Karolina Pawlak, a ich makijażem i fryzurami - Zofia Krasuska-Kopyt. Realizację sesji koordynował Kuba Borkowski, art director marki Cropp, natomiast filmik z planu zdjęciowego wyprodukowała agencja Shootme.
Pierwszym elementem kampanii było uruchomienie 17 lutego serwisu cropp.com w odświeżonej wersji, którą przygotowała agencja interaktywna Engine. W najbliższym czasie akcja obejmie reklamy w internecie (w tym działania na Facebooku, a od połowy kwietnia do końca maja - virale) oraz w prasie. Za planowanie i zakup mediów do kampanii - zaplanowanej do połowy czerwca - odpowiada dział marketingu Cropp.
Dołącz do dyskusji: „City Rulez” w kampanii Cropp na wiosnę i lato (wideo)