Chevrolet - nowa marka na polskim rynku
Agencja G7 odpowiada za strategię i kreację reklam wprowadzających markę Chevrolet na polski rynek
Samochody marki Chevrolet sprzedaje spółka GM DAT Polska. Polacy będą mogli kupić modele: Aveo, Lacetti, Rezzo i Evanda. Przygotowana przez agencję reklamową G7 kampania reklamowa skierowana jest do tzw. klienta masowego, co oznacza, że komunikat ma trafić do osób w wieku 25-55 lat, ze średnim i wyższym wykształceniem, mieszkających zarówno w mniejszych, jak i w dużych miastach. Wynika to głównie z faktu, że samochody Chevrolet będą się charakteryzowały między innymi konkurencyjną ceną.
Działania reklamowe zostały podzielone na trzy etapy. W maju br. ruszyła akcja przedsprzedażowa, w ramach której zastosowano narzędzia marketingu bezpośredniego. Kolejnym etapem są działania reklamowe związane z dniami otwartymi marki. Ta część została podzielona na dwie fazy: fazę opartą na wprowadzeniu teasera, która pojawiła się w telewizji, radiu, prasie i Internecie na początku maja, oraz fazę właściwą, która ruszyła w drugiej połowie maja.
Materiały reklamowe zostały przygotowane specjalnie na potrzeby polskiego rynku przez agencję reklamową G7. Spółka nie podaje wysokości budżetu kampanii. GM DAT Polska zapowiada także kolejny etap działań reklamowych, które będą miały miejsce w tym roku.
Dołącz do dyskusji: Chevrolet - nowa marka na polskim rynku