"Być Europejczykiem... To nie puste słowa, ale prawa"
Imago Public Relations zrealizuje kampanię informacyjną dla jednego z departamentów Komisji Europejskiej w ramach międzynarodowej sieci The ACE
Imago Public Relations, firma stowarzyszona z międzynarodową siecią The Association of Communication Experts, zajmie się promocją praw obywatelskich UE w Polsce. Kampania przebiegać będzie pod hasłem: "Być Europejczykiem… To nie puste słowa, ale konkretne prawa".
Na zlecenie Dyrekcji Generalnej ds. Wymiaru Sprawiedliwości i Spraw Wewnętrznych - jednego z najmłodszych departamentów Komisji Europejskiej - firma Imago Public Relations przygotowała kampanię informacyjną dotyczącą praw przysługujących obywatelom Unii Europejskiej.
Imago Public Relations będzie odpowiadać za kontakty z mediami ogólnopolskimi oraz lokalnymi w 40 miastach Polski, w których przeprowadzona zostanie akcja promocyjna w formie multimedialnego quizu dla mieszkańców. W zabawie ma wziąć udział w sumie 28 000 osób. Eventy zostaną przeprowadzone przez 4 zespoły, z których każdy odwiedzi 10 miast.
Obszary, którymi zajmuje się Dyrekcja Generalna ds. Wymiaru Sprawiedliwości i Spraw Wewnętrznych to podstawowe prawa obywatelskie; imigracja i azyl, kontrola granic zewnętrznych Unii Europejskiej ; współpraca sądowa, współpraca policyjna i celna ; zwalczanie terroryzmu, handlu ludźmi i walka z korupcją.
Polska jest drugim - po Irlandii - krajem, w którym realizowana jest kampania "Być Europejczykiem". The Association of Communication Experts wygrała przetarg na obsługę Dyrekcji na kolejne cztery lata. Dalsze działania kierowane będą do odbiorców w 10 nowych krajach unijnych latem 2004 r.
Dołącz do dyskusji: "Być Europejczykiem... To nie puste słowa, ale prawa"