SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Brytyjscy klienci liczą się z opiniami internautów

Dla ponad połowy brytyjskich klientów negatywne komentarze nainternetowych forach i w serwisach społecznościowych są przyczynąponownego rozważenia danego zakupu.

Tak wynika z najnowszego raportu firmy Hotel News Resource pn."2007 Social Media for Brands Report". Badanie zostałoprzeprowadzone w czerwcu bieżącego roku przez firmę YouGov wśródgrupy dorosłych Brytyjczyków w wieku od 18 do 35 lat.

Z badania wynika, że na negatywne komentarze w sieci bardziejzważają mężczyźni niż kobiety. 59 procent mężczyzn takie opinie natemat produktów traktuje poważnie lub bardzo poważnie, podczas gdyu kobiet wskaźnik ten wyniósł 47 procent.

Z kolei 80 procent respondentów korzystających z internetowychserwisów społecznościowych przyznało się do rozmawiania,komentowania i recenzowania firm bądź produktów na tego typustronach bądź forach internetowych.

Dołącz do dyskusji: Brytyjscy klienci liczą się z opiniami internautów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl