Brytyjscy klienci liczą się z opiniami internautów
Dla ponad połowy brytyjskich klientów negatywne komentarze nainternetowych forach i w serwisach społecznościowych są przyczynąponownego rozważenia danego zakupu.
Tak wynika z najnowszego raportu firmy Hotel News Resource pn."2007 Social Media for Brands Report". Badanie zostałoprzeprowadzone w czerwcu bieżącego roku przez firmę YouGov wśródgrupy dorosłych Brytyjczyków w wieku od 18 do 35 lat.
Z badania wynika, że na negatywne komentarze w sieci bardziejzważają mężczyźni niż kobiety. 59 procent mężczyzn takie opinie natemat produktów traktuje poważnie lub bardzo poważnie, podczas gdyu kobiet wskaźnik ten wyniósł 47 procent.
Z kolei 80 procent respondentów korzystających z internetowychserwisów społecznościowych przyznało się do rozmawiania,komentowania i recenzowania firm bądź produktów na tego typustronach bądź forach internetowych.
Dołącz do dyskusji: Brytyjscy klienci liczą się z opiniami internautów