Brise na wyciągnięcie ręki
Outdoorowa kampania Optimedia dla SC Johnson
Rozpoczęła się outdoorowa kampania odświeżacza powietrza Brise One Touch firmy SC Johnson realizowana przez dom mediowy Optimedia. Kampania ma charakter ogólnopolski. Jej celem jest przypomnienie o produkcie w miejscu sprzedaży. Adresatem są kobiety odwiedzające hipermarkety. Przygotowując działania outdoorowe Optimedia sięgnęły po nowatorskie nośniki reklam umieszczane przy wejściach oraz wewnątrz sklepów. Kampania stanowi uzupełnienie działań reklamowych prowadzonych w telewizji od połowy września br.
Plakaty reklamujące Brise One Touch pojawią się na nośnikach typu Citylight umieszczonych na parkingach supermarketów: Geant, Real, Tesco, Hypernova, Makro i Leclerc w ponad 40 miastach Polski. Zawisną także na drzwiach zewnętrznych i wewnętrznych tych sklepów. Przy półkach z wystawionym produktem pojawią się dwa rodzaje nośników reklamowych zawierających wizualizację produktów: stoppery (pionowe transparenty zawieszone na półkach) oraz naklejki podłogowe. Kreację przygotowała agencja AdFabrika FCB.
"Brise One Touche należy do kategorii produktów kupowanych często i pod wpływem impulsu. W przypadku takich produktów decyzje zakupowe są podejmowane dopiero w sklepie. Często przypominamy sobie o potrzebie kupienia odświeżacza dopiero, gdy go zobaczymy na półce. Prowadzona przez nas dla Brise One Touch kampania ma na celu dotarcie do świadomości potencjalnego klienta właśnie w momencie, gdy decyduje on o kupnie najpotrzebniejszych rzeczy do domu. Skracamy w ten sposób czas działania reklamy podnosząc jednocześnie jej efektywność." - powiedział Norbert Kałużny z Optimedia Poland
Dołącz do dyskusji: Brise na wyciągnięcie ręki