Bricoman wybrał w przetargu agencję Babaloo
Sieć hurtowni budowlanych Bricoman rozstrzygnęła przetarg na obsługę kreatywną. Wybrała w nim agencję Babaloo.
W ostatnim etapie przetargu brały udział dwie agencje, spośród których Bricoman wyłonił zwycięzcę. Komisja przetargowa najwyżej oceniła propozycję agencji Babaloo.
Do udziału w przetargu kreatywnym Bricoman zaprosił w sumie pięć agencji. - Wśród nich zarówno liderów polskiego rynku reklamowego, jak i mniejszych graczy, którzy jak się okazało potrafią zaskoczyć podejściem strategicznym, jakością oferty i pomysłami kreatywnymi" - podano w informacji przysłanej do portalu Wirtualnemedia.pl. Firma nie ujawnia jednak ich nazw.
Postępowanie przetargowe sieci Bricoman obejmowało przygotowanie strategicznych kierunków pozycjonowania sieci oraz koncepcji kreatywnych w różnych kanałach komunikacji.
Spore kontrowersje
Od początku przetarg Bricoman wzbudzał spore kontrowersje - firma za postępowanie nie zwracała kosztów. Dlatego też część agencji z niego zrezygnowała.
Dołącz do dyskusji: Bricoman wybrał w przetargu agencję Babaloo
Może nie warto zdradzać pomysłów aby tylko doszarpać sie do zlecenia?
Co jeśli krzak zrealizuje pomysł kogoś innego? Są sądy, na tym poziomie wciąż niezawisłe.