SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bricoman wybrał w przetargu agencję Babaloo

Sieć hurtowni budowlanych Bricoman rozstrzygnęła przetarg na obsługę kreatywną. Wybrała w nim agencję Babaloo.

W ostatnim etapie przetargu brały udział dwie agencje, spośród których Bricoman wyłonił zwycięzcę. Komisja przetargowa najwyżej oceniła propozycję agencji Babaloo.

Do udziału w przetargu kreatywnym Bricoman zaprosił w sumie pięć agencji. - Wśród nich zarówno liderów polskiego rynku reklamowego, jak i mniejszych graczy, którzy jak się okazało potrafią zaskoczyć podejściem strategicznym, jakością oferty i pomysłami kreatywnymi" - podano w informacji przysłanej do portalu Wirtualnemedia.pl. Firma nie ujawnia jednak ich nazw.

Postępowanie przetargowe sieci Bricoman obejmowało przygotowanie strategicznych kierunków pozycjonowania sieci oraz koncepcji kreatywnych w różnych kanałach komunikacji.

Spore kontrowersje

Od początku przetarg Bricoman wzbudzał spore kontrowersje - firma za postępowanie nie zwracała kosztów. Dlatego też część agencji z niego zrezygnowała.

Dołącz do dyskusji: Bricoman wybrał w przetargu agencję Babaloo

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
marek
Baaaardzo częsta praktyka, ale istnieje coś takiego jak "zobowiązanie do poufności"... daleka droga do odszkodowania ale jest to jakiś "straszak" na nieuczciwych. Drenaż istnieje w wielu dziedzinach.
odpowiedź
User
seba
Niestety bardzo ostatnio popularne podejście. Zapraszają agencje która pokazuje co można zrobić a potem jakiś krzak próbuje zrealizować przedstawiona strategie
odpowiedź
User
wojtek
A może ten krzak ma pomysł który się podoba bardziej?
Może nie warto zdradzać pomysłów aby tylko doszarpać sie do zlecenia?
Co jeśli krzak zrealizuje pomysł kogoś innego? Są sądy, na tym poziomie wciąż niezawisłe.
odpowiedź